HELG!

Ja, då var vi där igen då. Ännu en 40-timmars vecka är över. Återstår nu endast 2 veckor, sen tar jag 3 veckors ledighet. Jag kommer förmodlingen börja första veckan på kreta tillsammans med lillebrorsan, ska bli riktigt nice om det nu blir kreta :)

Kom precis hem från mamma & pappa, dom bjöd på lite mat. Smarrigt! Passade på att leka lite med Eddie på gården, så nu ligger han här i soffan men tungan uthängandes ur munnen :P
Imorron väntar lunch på stan med Mange, sen ska jag förmodlingen åka och släppa av lite folk på Arlanda, fy fan va snäll jag är!!

Och på söndag fyller mamma år. Hmm, det där med att köpa presenter är inte min starka sida. Man vill ju att den som fyller år ska bli glad utav det man ger, så jag får se vad jag hittar på :)

Nä, nu blire film.

Trevlig helg!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0