Alldeles för längesen nu..

Hallå! Nu var det mer än ett år sedan jag skrev här.. Mycket har hänt, både tråkiga och roliga!

Summering utav första halvåret 2011:

*Har varit på Mallorca.
*Vunnit SM-Guld i HJ-18 med grabbarna jag e innebandytränare för.
*Fått andra arbetsuppgifter på jobbet, är numera även ansvarig säljare över våran norska marknad.
*Skaffat hund

och en hel del annat, men det var dom bästa ögonblicken :)

Snart har jag äntligen semester, jobbar denna+2veckor till. Sen blire utlandet med lillebrorsan! :)

Ska försöka göra några uppdateringar varje vecka nu. Trivs med att få skriva av mig, det liksom hjälper tänkandet på något sätt..


Rock`n roll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0