Gefle, toppklass!

Tjo hej!

Sitter och samlar lite tankar till Lars Winnerbäck - Jag Får Liksom Ingen Ordning, vilken låt!

Svårt att veta vad man ska börja med att skriva, finns så mkt man kan skriva om egentligen. Men vet inte vad alla ni som läser vill läsa OM? Jag har iaf tillbringat mestadels utav helgen i Gävle, partat och träffat lite nya ansikten. Skönt att få byta ut Mora sådär för en helg..
Va på ett ställe som heter Heartbreak, toppklass betyg på musiken/inredningen ;)

Orkar inte skriva så mkt mer nu, har haft ont i magen hela dagen/kvällen nästan, känns som att magsjukan ligger och lurar! UschUschUsch!

Sov gott

/A

Kommentarer
Postat av: E L I N

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Det kan va så förfärligt, det kan va så bra

Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

Det kanske var pundigt, det kanske var bra



Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati

[Eller jo det gör jag visst]

Inga kan ta fel på varann som vi



/e

2010-06-17 @ 14:47:40
URL: http://elinperssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0