Tisdag 20/10

YoYo!

Har precis slängt i mig lite käk, eller för typ 30 min sen. Ska strax kila iväg på träning, hoppas det inte är så halt ute nu när man fortfarande har sommardäcken på! Det var fan riktigt halt imorse.. Men vad vore livet utan utmaningar?
Fråga den som vet för jag har inte en aning. Mina dagar ser precis likadana ut som dom gjort nu dom senaste månaderna. Jobb, Jobb, Jobb, Jobb & Jobb. Träning, Träning, Träning, Träning, Match, Match... Ska nog ta och göra något drastiskt snart för det här håller inte.

Om 10 dagar sticker jag iaf ner en vända till Barcelona, det ska bli sjukt kul! Imorgon ska jag kika lite hockey i Leksand med jobbet, äta gott och kika på Leksand - Mora.
Och på torsdag ska jag ÄNTLIGEN få träffa Carl igen, inte träffat honom sen i mitten av augusti typ! Känns som att det kommer oerhört passande när man går runt i samma tankar varje dag.

Kollar lite på 2½ man på 3an, och säger bara FY FAN va snygg Megan Fox är! Känner mig brutalt mörbultad i skallen efter man tittat på henne. Vet att jag inte är ensam om att ha dom tankarna..

Nej, nu är det dags att packa väskan..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0