Onsdag 28/10

HejHej :)

Ligger här i soffan efter en helt okey onsdag. Jobbade mellan 07 och 15.00 typ. Kilade sen ner på stan och fixade lite Euro.. Eller kilade och kilade, tog bilen.. Från jobbet..
Tillbringade sedan mestadelen utav min tid hemma hos familjen idag, storebrorsan, hans flickvän och lilla Alexander kom upp hit till Mora idag! Riktigt skoj att träffa dom igen, och SHIT va stor alex har blivit, han kan nu gå, säga mamma, pappa och joddla :P Tror det var något mer han sa där snabbt men kunde inte riktigt höra vad han sa..
Säger även grattis till pappa som vann ganska mycket pengar på topptipset idag, mer flyt än vad den där mannen har, har jag nog aldrig varit med om! Tycker gott och väl att han kan skänka lite sedlar till mig :)

Lämnade in bilen igår så dom kunde byta däck på bilen, dom sa att det var dags för mig att köpa 2 nya sommardäck till våren sen. Fan va trött. Inga billiga däck heller :(
Känns inte som att det var så länge sen jag skrev ett inlägg om hur glad jag var när jag hade bytt till sommardäck . Att man verkligen kände hur sommaren närmade sig snabbt. Känns som att sommaren gick hur fort som helst.. Jag bara jobbade och jobbade, därför jag känner att det ska bli så jävla skönt att dra till Barcelona på fredag!
Det ska bli så sjukt kul, sticker kl 10 på fredag morgon härifrån Mora, kommer att bo mitt i hjärtat av Barca, på huvudgatan La Rambla! Fett nice :) Kikade nyss vad det skulle vara för väder där nere dom kommande dagarna, och det ser bra ut. Sol och som minst +20 :)

Hoppas för allt i världen att AIK fixar guldet hem till Stockholm igen under tiden som jag är borta. Dom spelade X idag hemma på Råsunda mot Örebro. Och nu återstår bara en match, en match där ett utav lagen kommer att få fira hela natten lång tillsammans med guldpokalen. Dom möter just laget som ligger 2a, IFK Göteborg. Det är alltså Göteborg vs Stockholm. Vilken match, årets match! Fan att jag missar den. Det skiljer just nu endast 1(!) poäng lagen emellan alltså inför sista matchen.

Ikväll spelade även Helsingborg match med en utav Sveriges genomtidernas största fotbolls profil på planen, Henrik "Henke" Larsson som gjorde sin sista fotbolls match i sin långa proffs karriär.
Efter matchen så visades det hyllningar till Henke på storbilds tvn, och vilka profiler som hyllande honom då! Zlatan, Sir Alex Ferguson, Lars Lagerbäck mfl.. Du har gett mig glädjen att jubla minst ett dussintals gånger!Länken ligger redan ute på youtube, så lägger upp den här så kan ni kika ni som har lite intresse och har råkat missa det hela.

http://www.youtube.com/watch?v=u9LpWAGNw44

Nu ere dags för sängen, får se om jag hinner skriva lite imorron. Om inte så får ni ha det så bra :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0