Onsdag 21/10

YES, dagen som många Mora och Leksands supportrar har väntat på är här. Det är nämligen dags för årets först DALA DERBY!
Klockan 19.00 smäller det i Ejendals Arena, Leksand.
Jag åker strax till Leksand tillsammans med mitt jobbs Inköpare (Thomas) och min chef (Pierre). Vi är dit bjudna på lite mat och sådär innan matchen, dock inge skoj att sitta på "VIP" läktaren ovanför Leksands klacken sen under matchen!! :S

Nej, nu måste jag slänga in mig själv i duschen. Kanske skriver ett par rader efter matchen eller så tar jag det imorgon! :)

Bjuder på ett kort iaf, och jag hoppas att det blir MORA som får jubla fler gånger idag än Leksand!




/A

P.S

För er som tippar, det brukar ALLTID bli målrika matcher lagen emellan, så spela minst på "Över 5 mål".

HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0