Måndag 12/10

HejHej!


Satt precis och funderade över varför jag skrev blogg? Jag kom fram till att det är faktiskt kul att kunna gå tillbaka i tiden och se vad jag gjorde för typ ½ år sedan, som t.ex när jag var i Norge. Kikade igenom mina inlägg därifrån häromdagen, haha shit va kul det var där nere! :)

Igår hade vi match med laget som jag är tränare för, vann med 13-10 och vi ligger på en delad första plats just nu! Kul att se Daniel spela igen, var väl inte igår direkt (A-Laget snart igen). Hoppas skadan läker! Kommer att bjuda på ett kort från i somras på honom så ni alla vet vem Daniel "legenden" Winberg är :)

Jag såg precis den femte filmen utan dessa Johan Falk filmerna.
Den första hette ju Noll Tollerans, sen fortsatte filmerna i ordningen Livakterna, Den tredje vågen, G.S.I, Vapen bröder (den jag såg nyss). och så finns det 2 till som jag ska se innan veckan är slut! Riktigt bra filmer måste jag säga, skönt att slippa dessa Beck och Wallander filmer! :)



 


Daniel (min rygg där bak) :)





Det här är också från i somras, kanske syns?:P hehe
Det är iaf jag och min käre sambo. Eller ja, kombo säger man väl nu när han stack ifrån mig för Uppsala istället!! ;)



Nu är det dags för sängen!

TjaoTjao

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0