Lördag 10/10, Gameday

Tjallå alla!

Förlåt (igen) för att jag inte skrivit på drygt en vecka nu..

Lördagen den 10e oktober är här, för oss som tycker om fotboll är det en otroligt viktig dag!
Det är nämligen VM kval, Danmark - Sverige. Match start kl 20.00 på Parken i Köpenhamn.
Jag är laddad till 1000, hoppas ni känner samma som jag! För ikväll blir det åka av, sjukt viktig match om vi ska kunna ta oss till VM 2010.
Jag tror, och för allt i världen att Sverige verkligen vinner, mitt tips är 1-2 med mål från ZLATAN och Kim Källström.
Jag har förresten som släkt som komemr upp till Mora idag från Danmark, hehe. Så det kommer nog bli lite tugg under matchen ikväll! :P

Nog om det nu.

Igår vare match i Junior Allsvenskan. IBF Borlänge stod som hemmalag, vi vann matchen med 8-3 efter en inte allt för sevärd match. Menmen, skönt med 3 poäng. Vi toppar nu serien med 4 vinster på 4 matcher, och Alexander Hallvars-Persson leder den totala poängligan med OTROLIGA 18 poäng.. Bra Alex!

Vill ha tillbaka min bil NU, den är på lackering efter att en jävla sopa körde in i mig för ett tag sedan, hur fan kan man backa in i en annans bil som står typ 5-6 meter bakom??????? Pajas, det fick han höra också!

Nej, nu ska jag kolla på G.I Joe, ska tydligen vara riktigt bra!

Take care

/A

Go sweden, GO ZLATAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0