Glömde berätta en rolig grej!

haha, ja! Det är iaf en rolig grej som hänt idag!

hahahaha. I förra veckan så hade jag fått en lapp i brevinkastet, om att dom skulle byta kod för porten till lägenheten! Men jag tänkte inte så mkt på den. För datumet som stod kändes som att det var flera veckor framåt i tiden!
Men idag när jag kom från jobbet, och skulle in genom porten så funkade inte koden som jag brukar slå. Så jag började grubbla över om jag fått taskigt minne. :P
Jag provade att slå koden säkert minst 10ggr, men det gick bara inte! Sen kom jag på, fan det kanske var idag dom skulle byta kod! hahahaha
Så det var väl bara att stå där som ett annat jävla frågetecken och vänta på att någon dyker upp som ska in genom porten! Men efter 15-20 minuters väntan så började jag bli otålig, jag frös som fan! haha!
Och nu kommer det, "Grey of the day", tillägnat mig själv. Jag hade nyckel på mig i fickan!


/A

Kommentarer
Postat av: Annika

jag vet känslan! det där misstaget gjorde jag till jobbet :D

2009-11-11 @ 18:17:57
URL: http://sundaymornin.blogg.se/
Postat av: Veronica

IQ-fiskpinne? :D

2009-11-11 @ 23:24:14
URL: http://frokenlarssons.blogg.se/
Postat av: mor

och det lär du inte få höra:-)kram

2009-11-11 @ 23:29:36
Postat av: Bomben The one and only.

Har du fått en släng av GRÅVARGENS gener i dig ?

Ha,ha,ha,ha, !

2009-11-12 @ 10:50:36
Postat av: Göran Lindroth

YES!!!

Dementius Andreius.



Vet hur det är.Vi har ju Lilldementen Sebbe o två gigantus dementius här på jobbet.Bomben o jag.

Hälsningar Kongo

2009-11-27 @ 13:48:37
Postat av: B-ben ``skåpsuparn´´

Men HALLÅ !



Har bläcket tagit slut ?

Eller är det parkbänken utanför Wasa stugan som gällt sista veckan ?



Dina genuina STHL´s kamrater börjar bli oroliga.

Fall inte ner i Dalaträsket igen !

2009-12-02 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0