9/11

Go kväll!

Äntligen lite soffhäng. Jobbat idag som vanligt, kom hem och var bara tvungen att ta en liten powernap på 20 min, stack sen och gymmade en sväng. Lagade en god middag till me, myself and i. Riktigt gott.
Sen vare dags för träning igen,  innebandy den här gången och med grabbarna som jag är tränare för.
Till er spelare i laget som läser min blogg, jag hoppas verkligen att ni tog till er om allt som jag och Kimpa snackade om innan träningen! Mobbning ska inte förekomma i ett lag, framförallt inte i VÅRAT lag. Det behövs inte!

Såå nu har jag äntligen kommit hem och funnit min favoritplats, soffan :)

Hann se slutet utav årets fotbollsgala, och det viktigaste är ju i slutet utav det programmet. Årets Guldboll.
Och den gick åter igen till enligt mig Världens bästa fotbolls spelare, Zlatan Ibrahimovic!

Ska fixa upp lite bilder från Barca resan nu tänkte jag.





The One


Drei Trocaderos!





Sebbes bil


Orkar inte lägga upp fler kort nu hahaha!

/A


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=9kSZgoLSJZo

2009-11-10 @ 21:33:06
Postat av: //maria

2009-11-10 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0