4/11, vill tillbaka!

Hola :)

Nu är jag hemma i "kära" Mora igen, eller jag kom hem i måndags kväll men har inte orkat gett mig på att skriva om resan. Men nu tänkte jag göra ett försök iaf!

Ska bara ta en STOR klunk julmust först! Så :)

FREDAG:

Började dagen med att jobba 07 till 09.00.. Åkte sen hem och packade det sista , duschade osv.. Åkte hem till mamma och pappa för att lämna bilen, ville inte att den skulle stå här på stan alldeles ensam i flera dagar.. :)
Min chef hämtade sedan upp mig, sen drog vi mot Arlanda. Såklart blev det stress, som tur var så hade dom andra kommit fram mycket tidigare än oss, och meddelade att flyget var försenat lite drygt en timme. Så vi kunde lugna ner pulsen en sväng :)
Första stegen inne på Arlanda fick mig att verkligen bli jätte glad, äntligen är jag på väg kände jag. Har längtat efter att sticka utomlands ganska länge och nu var det så nära. Jag, Thomas och Benke (arbetskamrater) käkade lite och tog ett par öl innan vi skulle gå på planet. Resan ner gick ganska fort, var så trött så sov nog mer än halva tiden :P

Nääe, fan så här kan jag inte fortsätta! haha, kommer ju ta flera år att berätta vad jag gjort i detalj!

Iallafall så vare ganska varmt när vi kom ner, ca 18 grader om jag minns rätt (kl var typ 8 på kvällen).
Vi bodde på ett jätte fint hotell som hette "Hotel catalonia aragon" ca 5-10 mins taxi resa från huvudgatan inne i stan, La Rambla. Så det var mer än okey! :)
Alla checkade in och så, stack sedan ut med hela gänget (10pers) å käkade, drack lite mer öl! :P
Jag, Thomas och Benke lirkade sen fram lite öl från automaten som fanns på hotellet, förkrökade lite sen stack vi in till stan. Och SHIT vilken gata, hur jävla lång gågata som helst typ. Det var pubar, resturanger, nattklubbar, strippklubbar och affärer överallt typ :)
Så där gick vi upp och ner resten av den kvällen och gjorde besök lite här och där!
Blev erbjuden hasch, kokain och amfetamin av så sjukt många människor, det var så billigt så köpte på mig en del! "hihi" skoja.. Idioter! Hur som haver så började vi tänka på att det skulle bli en lång lördag, så vi beslöt oss för att glida tillbaka till hotellet för att äntligen få sova, va uppe 22 timmar det dygnet så skojar inte när jag utbrast i ett stön när jag la mig ner i sängen! :)

Uuuh, drygt det här. Först minnas allt, sen skriva ner det! Nej, fredagens äventyr får räcka för idag, fortsättning följer om lördagen och söndagen imorgon förhoppningsvis! :) Även lite bilder!

Natti!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0