11/11 - En fotbolls stjärna mindre

Hejhej!


Läste tidigare idag att den Tyske landslagsmålvakten, Robert Enke omkom i en tåg olycka igår kväll. Sjukt.
Det visade sig idag att polisen hittat ett självmordsbrev hemma i hans bostad. Tragiskt..
Usch! Hans dotter omkom för 3 år sedan, bara 2 år gammal i en hjärtsjukdom. Undrar om det var hela hans motiv till att han tog sitt liv? Nog för att jag också hade blivit helt rubbad i skallen om jag hade råkat ut för något sånt.
Han skulle ha vaktat Tysklands mål i VM nästa sommar, i Sydafrika. Man är ingen dålig fotbolls spelare om man står i mål för Tysklands landslag! Men ibland så är väl inte ens karrär så mycket värd om det hänt tragiska saker utanför den.. Tycker det är jävligt tråkigt hur som helst :(

Min kompis Mattias som omkom i en bilolycka för drygt 3 månader sedan, skulle ha fyllt 23 år i måndags. Jag säger grattis till dig ändå, och hoppas att du har det UNDERBART i himlen, för jag vet att du är där! Du får nu sällskap utav Robert Enke!


Det blev inte så roligt blogginlägg idag :(

But life goes on!

Catch you on the flip side.

/A






Robert Enke, och sin dotter. Hoppas dom är tillsammans nu! R.I.P






R.I.P Mattias! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0